17. 11. 2017
    Dobrý den, dneska jsem dobrala antibiotika, u kterých může být snížen antikoncepční účinek. Můžu mít už styk a spoléhat na účinek antikoncepce nebo mám ještě počkat nějakou dobu, aby byl účinek co největší? Ještě mám k tomu jeden problém. V noci mi nebylo dobře a po 4 a půl hodinách od užití prášku jsem se vyzvracela. Je snížen účinek antikoncepce? Jak mám postupovat v takové situaci? V 2. platíčku mi zbývá 6 prášků a poté následuje 7denní pauza. Myslíte, že je vhodné, abych udělala pauzu nebo mám z důvodu snížení antikoncepčního účinku pokračovat v užívání dalšího platíčka bez pauzy? Případně kdy můžu na antikoncepční účinek znovu plně spoléhat (při správném užívání)?
    17. 11. 2017
    Dobrý den, beru HA, v noci mi bylo špatně, po 4 a půl hodinách od užití prášku jsem se vyzvracela. Bude snížen účinek antikoncepce? Popřípadě, za jak dlouhou dobu správného a pravidelného užití bez střevních potíží bude antikoncepce opět účinná?
    17. 11. 2017
    Dobrý den, mám dotaz ohledně pilulky Po a HA.. Před 2 týdny jsem požila postinor asi 5 hodin po nechráněnem styku(ejakulace neproběhla), dne 15.11.Stř jsem dostala menstruaci a krev byla normal, ale v 9 večer jsem si dala první prášek z HA a ve čtvrtek 16.11. se menstruace velice snížila spíše hnědavy výtok, mohlo se to stát kvůli HA?? Můj dotaz je, od kdy mě HA chrání od nechtěného těhotenství jestli se nejednalo o stardantni menstruaci od 1 dne bráni HA nebo 8 den( beru HA Mistra) a kdy si popřípadě udělat těhotenský test.. Velice Děkuji za odpověď předem!
    14. 11. 2017
    Dobrý den, mám dotaz. V noci z neděle na pondělí jsem měla sex,v pondělí ráno jsem dostala menstruaci. Dnes tedy v úterý jsem užila pilulku po Escapelle. Menstruace se o hodně zmirnila,může to být způsobeno pilulkou?A je ještě riziko ze bych byla těhotná?Děkuji za odpověď.přeji pěkný den.
    10. 11. 2017
    Dobrý den, beru HA, teď jsem onemocněla a mam antibiotika na 7 dní, u kterých se píše, že maji vliv na antikoncepční pilulky, u kterých se může snížit účinek. Jak dlouho se musím chránit jinak než HA a kdy se znovu obnoví účinek?
    Doporučuji po dobu užívaní antibiotik být bez styku.
    10. 11. 2017
    Dobrý den, HA užívám pravidelně ve 4h odpoledne, včera jsem si zapomněla tabletu vzít a vzpomněla si až dnes v 9h ráno (HA Lindynette 20). Je HA stále účinná nebo se mám chránit i jinak? Děkuji
    Pokud je zpoždění více jak 12 hodin, k selhání dojít může. Raději do konce cyklu na antikoncepci nespoléhejte.
    8. 11. 2017
    Dobrý den, má na antikoncepci vliv Hylakforte (na střevní potíže) nebo Uroval manosa akut (na močový měchýř)?
    Ani jeden z preparátů antikoncepci neovlivňuje. Problém bývají ale ty střevní obtíže!
    7. 11. 2017
    Dobrý den. Minulý týden v sobotu jsem měl s přítelkyní nechránění pohlavní styk. Tzv "jsem se neudělal do ní". Ale přeci jenom jsme meli strach. Tak jsme ráno koupili Postinor. Bylo to max 5 hodin od styku. Přítelkyně by měla dostat menstruaci +- za 6 dní. Máme trošku strach a proto bych se vás rád zeptal co máme čekat.
    Obvykle nebývá ani narušení cyklu. Učinili jste správně, pilulka by měla zaúčinkovat. Někdy dochází k nepravidelnému krvácení.
    7. 11. 2017
    Dobrý den.mam dotaz ohledně zažívacích problemu(zvracení,průjem).po užití ha tabletky po tech3-4hod.je žena nadále chráněna po tech4hodinach nebo se má radši ještě chránit jinak?Dekuji Vám za odpoved.
    Pilulka je za 4 hodiny pop spolknutí vstřebána. POkud máte zvracení či průjem po této době, k selhání by dojít nemuselo.
    6. 11. 2017
    Dobrý den, pane doktore poslední pilulku jsem si měla vzít v sobotu 11. 11. a dnes je 6.11. a já jsem začala mírně špinit růžově? Co to prosím znamená, je to vůbec možné abych dostala menstruaci dříve? Poprřípadně jak se mám teď zachovat, dobrat platíčko a poté udělat pauzu? A nebo udělat pauzu rovnou a začít s novým platíčkem?
    Doberte platíčko. Může se jednat jenom o malou poruchu bez následků. A pokračujte tak, jak jste zvyklá včetně pausy. V pause již nemusí být krvácení.