„V zájmu ochrany Vašeho soukromí bychom Vás rádi upozornili, abyste se při pokládání svého dotazu vyvaroval/a uvádění takových informací, které by Vás mohly jakkoli přímo či nepřímo identifikovat. Na Váš dotaz v poradně rádi odpovíme, aniž bychom potřebovali znát jakékoli Vaše osobní údaje. Věříme, že v naší poradně můžete chránit své zdraví i soukromí současně.“
    16. 9. 2019
    Dobrý den, mám střevní potíže, ale chodím jen častěji na záchod, průjem nemám. Myslíte že by se pilulka nemusela vstřebat? Po jaké době se prosím většinou dostane do žaludku? A měla bych se chránit i jinak po nějakou dobu?
    K selhání pilulkové antikoncepce dochází u spíše vodnatých průjmech. Častější stolice nebývá problém. Pilulka se vstřebá asi za 4 hodiny po spolknutí, vstřebává se v tenkém střevě. Jiné metody antikoncepce, např. kroužek, náplast či tělísko nejsou střevními problémy ovlivněny.
    13. 9. 2019
    Dobrý den beru první měsíc HA Torri ze začátku jsem nešpinila nic až ke konci prvního bistru jsem začala špinit a už týden špiním někdy více někdy méně chtěla jsem se zeptat zda tohle vymizí až HA budu brát delé než jeden měsíc děkuji za odpověď
    Až 30% uživatelek má problémy se špiněním v pravém měsíci užívání antikoncepce. Není to naštěstí známka selhávání, jenom se Váš organismus přizpůsobuje. Pokud tento problém bude přetrvávat i v dalším cyklu, navštivte gynekologa.
    10. 9. 2019
    Dobrý den, Chtěla bych se zeptat jestli se dokáže tabletka antikoncepce vstřebat během cca 10-15 minut. Dala jsem si totiž večeři a následně si po několika minutách vzala tabletu, pak si mi odesláno špatně a zvracela jsem, sice jen úplně málo, ale přesto.. Je možné že by se nějak přerušil účinek antikoncepce, nebo bych ji snad i vyzvracela? Děkuji za odpověď.
    Pilulka se vstřebává v tenkém střevě a tento proces trvá 4 hodiny. POkud jste tedy zvracela dříve, asi pilulka se vstřebat nestihla. Mohl by potom příjít problém...
    31. 8. 2019
    Dobrý den, mám syndrom prodlouženého Qt intervalu. Může se na to brát hormonální antikoncepce? Čtu, že nějaké poruchy rytmu nebo nějaké problémy se srdcem mohou způsobit krevní sraženiny v tepně. Je to bezpečné?
    Nejlepší je porada s Vaším kardiologem. Obvykle převodní vady problémy nečiní.
    31. 8. 2019
    Dobrý den. U chodidla mám takové malé popraskané žilky, všimla jsem si toho nedávno. Taky se mi občas stává, že chodidlo zničehonic ztuhne a cítím jen bolest a chodidlem nejde hýbat. Je možné, že tohle je vedlejší účinek HA?
    Toto antikoncepce nezpůsobuje. Ale doporučuji návštěvu cévního chirurga.
    31. 8. 2019
    Dobrý den, užívám antikoncepci Minesse, v pondělí přišla menstruace, ve středu jsem začala užívat první tabletku po obvyklé pauze mezi platíčky. V pátek byl poslední pohl. styk s manželem. Následkem úrazu, který se stal v neděli mi bylo zakázáno lékařem užívání HA. Užila jsem tedy pouze 4 tabletky (st, čt, pá, so) a následně jsem s užívání ukončila. Pár dní poté se objevilo špinění. Je možné, že bych mohla být těhotná? Děkuji za odpověď.
    Špinění bylo způsobeno vysazením pilulek. K otěhotnění by dojít nemělo.
    27. 8. 2019
    Dobrý večer, ráda bych se zeptala, když beru antikoncepci první měsíc a už včera se mi měla dostavit menstruace a stále jen 'špiním' je možné že by se menstruace vynechala úplně a jen bych tedy špinila? Předem děkuji za odpověď.
    Klidně pokračujte v užívání . V dalším cyklu se menstruace určitě upraví.
    23. 8. 2019
    Dobrý den, uvažuji o vysazení antikoncepce z důvodu nesnesitelných nálad, výkyv emocí. Můžu přestat brát prášky kdykoliv, třeba hned, i když jsem v půlce platíčka, aniž bych se poradila se svým lékařem? Děkuji.
    Doporučuji i přes obtíže doužívat platíčko do konce. Jinak může dojít k narušení menstruačního krvácení.
    22. 8. 2019
    Dobrý den. Mám dotaz ohledně vynechání jedné pilulky v prvním týdnu užívání po sedmidenní pauze. Pilulku jsem zapomněla užít 6. den a pohlavní styk jsem měla 3. den užívání. Jaká je tedy pravděpodobnost otěhotnění, když jsem si pilulku vzala další den - asi po necelých 20ti hodinách. Předem děkuji za odpověď.
    Po zapomenutí pilulky v prvém týdnu může dojít k selhání antikoncepce , ale až po pohlavním styku, který byl po dnu zapomenutí. Takže zatím se nemáte čeho obávat, ale do konce tohoto cyklu na antikoncepci moc nespoléhejte.
    17. 8. 2019
    Dobrý den chtěla bych se zeptat zpozdila se mě menstruaci už o 3 dny těhotná být nemůžu to vím určitě ale brala jsem 14dni kvůli nemoci silné antibiotika může mít toto vliv na zpoždění menstruace děkuji za odpověď
    Jakýkoliv nestandardní stav organismu může mít vliv na cyklus., Tedy i užívání antibiotik. Pokud bude zpoždění delší než 14 dnů, je nutná gynekologická kontrola.