„V zájmu ochrany Vašeho soukromí bychom Vás rádi upozornili, abyste se při pokládání svého dotazu vyvaroval/a uvádění takových informací, které by Vás mohly jakkoli přímo či nepřímo identifikovat. Na Váš dotaz v poradně rádi odpovíme, aniž bychom potřebovali znát jakékoli Vaše osobní údaje. Věříme, že v naší poradně můžete chránit své zdraví i soukromí současně.“
    27. 12. 2018
    Dobrý den, chtela jsem se zeptat pokud doslo pri brani antikoncepce ke krvaceni z pruniku zda zmizi pokud neudelam pauzu a pokud budu nadale uzivat pilulky nebo budu spinit a menstruovat cely mesic? Desi me ta predstava dekuji.
    Pokud začnete krvácet v průniku, samo to nepřejde. Dá se tomu pomoci přidáním norethisteronu, ale to doporučuji až po poradě s Vaším gynekologem. Jinak je lepší prostě udělat pausu.
    26. 12. 2018
    Dobrý den, beru antikoncepci cca 8 let, mezitím byly i přestávky! Poslední 4roky jsem brala antikoncepci Sienima, ale poslední dobou mě bolela hlava, zavodnovala! Měla jsem pak cca 8mesicu pauzu! Nechala jsem si napsat novou antikoncepci Yadine! Beru ji od letošního roku od února! Nevím jestli je to tímhle mám povr žíly na noze jenže asi po půl roce se mě udělali i na břiše a na i na čele! Na tom čele jich mám celkem dost! Mám je i na poprsí! Byla jsem i na cévní vyšetření a nic se nenašlo! Může to být zhoršení touhle antikoncepci? Můžete mi prosím poradit co stím? Zdá ji změnit? Jsem zoufalá nechci mít celé pozilovane čelo! Děkuji
    Tato antikoncepce má vliv na cévy minimální. Ale pokud došlo ke zhoršení v souvislostí s nasazením antikoncepce, mohlo by to s antikoncepcí souviset. Zjistíte to jenom tak, že prostě antikoncepci vysadíte. Asi bych Vám doporučil vhodnější nitroděložní antikoncepční hormonální tělísko. Vliv na cévy v podstatě nemá a navodí u většiny pacientek stav, kdy nemenstruují.
    25. 12. 2018
    Dobrý den, beru poprvé v životě antikoncepci Belara a kvuli dovolene jsem po uziti celeho plata neudelala 7 dni pauzu a zacla jsem uzivat druhe plato. Ale po 2 dnech od uziti druheho plata se mi dostavilo hnede spineni a hned dalsi den menstruace. Ms jsem mela vzdy pravidelnou a v den kdy se mi dostavilo krvaceni bych pri nebrani antikoncepce mela normalni menstruaci. Cim je to zpusobene? Mohu dal dobrat cele plato nebo vysadit? A jsem vubec chranena?
    Antikoncepce by účinkovat měla nadále. Jenom došlo k tzv. průnikovému krvácení. Posun menstruace totiž ne u každé uživatelky plně funguje. U Vás doporučuji nyní udělat 7 denní pausu a pokračovat s novým platíčkem. Při dalším pokusu o odsun krvácení je vhodné k antikoncepci užít norethisteron , další možnou volbou je při posunu užívat 2 pilulky antikoncepce po dobu odklonu menstruace.
    20. 12. 2018
    Dobrý den, je mi 22 let, ve 20 letech jsem si našla chlapce a od té doby mám problém za problémem. Krátce po začátku sexu. života bojuju s opakujícími si záněty močáku, neustále chodím na urologii, kde mi předepisují antibiotika, ze kterých je mi již zle. Vyzkoušela jsem už několik čajů, kapek prášku a nic, doktor mi řekl, že je potřeba, aby si tělo zvyklo a že to může trvat 3-4 roky, tak uvidíme. Užívám antikoncepci Tanielle a již delší dobu nemám na sex ani pomyšlení, je to pro mě bolest a utrpění, je mnoho druhů antikoncepce nevíte zda nějaká nebere chut na sex nebo je lepší je uplne vysadit? Mám blok nemůzu se asi dostatecne uvolnit, kdyz vim, ze pote me chytne mocak. Asi jsem pripad pro nejakeho psychiatra nebo sexuologa, jak jsem pozde začala tak jsem rychle skončila. Nevim co dělat, jsem z toho zoufalá. Děkuji moc za odpověď.
    První otázka - byl vyšetřen i Váš partner? Někdy tyto problémy způsobují i bakterie, které by neměly tyto záněty vyvolávat. Určitě bych u Vás doporučil vyšetření imunity.
    20. 12. 2018
    Dobrý den. Beru antikoncepci jménem AZALIA. Když sem si zapomněla vzít pilulku před 10 dny(8.12) a měla sem s přítelem nechráněný pohlavní styk dneska(18.12) ( udělal se do mě). V letáčku je napsané že podobu 7 dní je vhodné používat kondom když pilulku zapomenu. Jaká je šance že jsem těhotná?
    Antikoncepce by již měla opět plně účinkovat.
    19. 12. 2018
    Dobrý den, pan doktor mi predepsal antikoncepci Suzie. Zaskočil mě způsob užívání 24+4. Co si o této antikoncepci myslíte? Obávám se, aby mi po ní nevymizela menstruace, kterou mám již tak slabou. A jak je to s odpálením menstruace? Musím užívat celé další balení, nebo stačí jen týden a vysadit?
    Antikoncepční pilulky tohoto typu / je jich na trhu více/ menstruaci skutečně mohou tlumit, ale jsou koncipovány tak, by byl cyklus zachován. Pokud menstruaci mít nebudete, je vhodné změnit antikoncepci.
    19. 12. 2018
    Dobrý den, pred deseti dny jsem si musela vzít escapelle. Před dvěmi dny se důvod k použití escapelle opakoval. Mám si ho vzít dnes znovu? Prosím o radu
    Přestože je doporučovaná frekvence užívání této antikoncepce 2x za měsíc,v případě potřeby je nutno využít i po dvou dnech. Ale- není na čase popřemýšlet na antikoncepcí ?
    18. 12. 2018
    Dobrý den, prosím poraďte mi. Beru antikoncepci Katya a zapomela jsem si dva dny po sobě vzít pilulku beru cca v 9 večer a ty zapomenute jsem si vzala v 9 večer ale druhý den, jak je to teď s ochranou ? Děkuji moc za odpověď
    Doporučuji následujících 14 dnů na antikoncepci nespoléhat.
    16. 12. 2018
    Dobrý den, rozhodla jsem se pro vysazení antikoncepce, kterou jsem brala cca 10 let. Aktuálně je mi 27 let. Jednalo se o antikoncepci MINISISTON. Dne 20.11.2018 jsem dobrala poslední pilulku v platíčku a jiné platíčko jsem už brát nezačala. Nyní jsme se s přítelem začali bavit o miminku. Proto bych se ráda zeptala, jak dlouho po vysazení antikoncepce začít zkoušet otěhotnět? Respektive - všude se píše, že se má tělo po antikoncepci řádně očistit. Co je na tom pravdy a jak dlouhá dobu na tuto "očistu" se doporučuje? Děkuji a přeji hezký Adventní čas.
    Pilulky se zcela odbourají z organismu již za 72 hodin po užití. Takže klidně můžete otěhotnět již v prvém cyklu po doužívání antikoncepce. Důkazem rychlosti odbourávání jsou ty nešťastnice , které zapomněli pilulku a ihned nechtěně otěhotněly...
    16. 12. 2018
    Dobrý den měla bych dotaz. Předposlední tabletu tudíž 20 jsem si vzala místo 11 až ve 15:20. Tudíž o 4 a půl hidiny déle než obvykle. Důvodem byl odběr krve kde mi bylo řečeno ať moc nepiju a neberu žádné léky. Po odběrech jsem musela ještě vyčkat 2 hodiny bez léku zda by bylo třeba odběr zopakovat. Nenarušila jsem antikoncepční účinek? Vzala jsem si poslední prášek v běžnou dobu v 11 a udělala 7 denní pauzu jak mám pokračovat dále? Děkuji za odpověď.
    U standartních antikoncepcí je možné zpoždění v užití až o 12 hodin bez narušení antikoncepčního účinku. Bez obav