„V zájmu ochrany Vašeho soukromí bychom Vás rádi upozornili, abyste se při pokládání svého dotazu vyvaroval/a uvádění takových informací, které by Vás mohly jakkoli přímo či nepřímo identifikovat. Na Váš dotaz v poradně rádi odpovíme, aniž bychom potřebovali znát jakékoli Vaše osobní údaje. Věříme, že v naší poradně můžete chránit své zdraví i soukromí současně.“
    3. 12. 2017
    Dobry den, tento tyden doberu posledni tabletku z platicka. Kdyz to reknu narovinu, brala jsem ho jak se mi zachtelo v zadnou pravidelnou dobu, ale styk jsem nemela. Ted budu mit 7 denni pauzu a přespříští tyden zacnu nove platicko. Ma na to nove plato nejaky vliv to spatne brane stare? Nemusim se bat otěhotněni? Nekde jsem se docetla, ze hormony jsou nevyzpytatelné. Jinak beru HA Flaya uz asi pul roku. Dekuji za odpoved
    Je úplně jedno, zda užíváte antikoncepční pilulky měsíc či rok. POkud nebudete antikoncepci brát pravidelně, prostě nebude účinkovat a navíc si můžete způsobit zdravotní obtíže. Hormony nejsou nevyzpytatelné, jenom vyžadují pravidelnost, Pokud budete po pauze užívat pilulky správně, bude odměnou správná funkce. Jinak doporučuji raději jiný typ antikoncepce.
    30. 11. 2017
    1
    A co třeba 13?
    29. 11. 2017
    Dobrý den.uzivam ha natalya.dostala jsem uz druhá atb(nyní klacid),v době pauzy i ho douzivam.pak hned budu navazovat první tabletou ha z platicka.zajima me od kdy budu zase ha zcela chráněna??.Dekuji Vám za odpověď.Preji hezky den.
    Od nového platíčka se můžete na antikoncepci spolehnout.
    24. 11. 2017
    Dobrý den, mám takový hloupý dotaz - pokud jsem včera večer užila poslední aktivní tabletku (24.) antikoncepce Yaz, dnes začínám brát neaktivní pilulky (celkem 4 - tedy až do pondělí) a po jejich dobrání již nezačnu brát v úterý další platíčko antikoncepce a včera večer jsem měla ještě nechráněný styk, je zde možnost otěhotnění? Nebo antikoncepce ještě během těch neaktivních tabletek (4-denní pauzy) je účinná, ale od úterý už ne? Děkuji za odpověď.
    Není to hloupý dotaz, ale správný dotaz. Antikoncepce při správném užívání plně účinkuje i v pauze, tedy i při užívání neaktivních pilulek. To bylo velké riziko, kdyby tomu tak nebylo!
    22. 11. 2017
    Dobrý den, dne 17.11. jsem 14 hodin po nechráněném pohlavním styku užila Postinor. Dne 22.11. jsem začala krvácet a dostavili se i bolesti v podbřišku a nevolnost jako při menstruaci. Poslední menstruaci jsem měla od 9. do 14.11. Je toto krvácení menstruace nebo pouze reakce na Postinor? Mohu brát toto krvácení jako potvrzení, že nejsem těhotná nebo je stále nějaká šance, že těhotná jsem? Děkuji za odpověď
    Asi to bude reakce na pilulku. Doporučuji pro jistotu udělat těhotenský test 1.12.2017.
    22. 11. 2017
    Dobrý den.uzivam ha ze17.tabletou v platicku jsem dostala leky Atb duomox1000mg,prothazin,erdomed v tabletach(leky cA na9-10dni)az douzivam platicko.mám pauzu a měla bych dostat ms.zajima mě kdy bude plně účinná znova Ha???(s novým platickem po Ms nebo až tím dalším)?Děkuji vám za odpověď.
    S novým platíčkem by účinek měl plně fungovat.
    21. 11. 2017
    Dobrý den, mám stejný problém, jako dotaz podemnou, beru antikoncepci, akorát je problém, že antibiotika jsem dobrala dneska a prášky mám vysadit na týdenní pauzu ve čtvrtek, mám normálně udělat pauzu nebo brát tak, jak jsem zvyklá?
    Udělejte pauzu jak jste zvyklá. Na antikoncepci se doporučuji spoléhat až po pauze.
    21. 11. 2017
    Dobrý den, jakou byste poradil druhou nejlepší antikoncepci, když nechci hormonální? Bude stačit kondom a gel pharmagel? Všimnu si, kdyby to selhalo, abych si vzala postinor? Děkuji za odpověď.
    Doporučil bych nehormonální antikoncepční tělísko. Dnes jsou na trhu i tělíska vhodná pro ženy, které nerodily. Kondom není tak spolehlivá ochrana.
    21. 11. 2017
    Dobrý den, mám dotaz ohledně pilulky Po a HA.. Před 2 týdny jsem požila postinor asi 5 hodin po nechráněnem styku(ejakulace neproběhla), dne 15.11.Stř jsem dostala menstruaci a krev byla normal, ale v 9 večer jsem si dala první prášek z HA a ve čtvrtek 16.11. se menstruace velice snížila spíše hnědavy výtok, mohlo se to stát kvůli HA?? Menstruaci jsem tedy měla od středy, kde byla normální a vzala jsem si večer první prášek z platíčka, ale ostatní dny do neděle byla menstruace slabší spíše špiněni. Můj dotaz je, od kdy mě HA 100% chrání? Můžu počítat od prvního dne pozřením HA nebo bychom měli použit např. ještě kondom. Děkuji předem!!
    Antikoncepce by dnes již měla plně účinkovat. Vždy po použití pohotovostní pilulky doporučuji po 14 dnech / pro jistotu/ udělat těhotenský test. Bude asi negativní, ale budete žít v klidu.
    17. 11. 2017
    Dobrý den, dneska jsem dobrala antibiotika, u kterých může být snížen antikoncepční účinek. Můžu mít už styk a spoléhat na účinek antikoncepce nebo mám ještě počkat nějakou dobu, aby byl účinek co největší? Ještě mám k tomu jeden problém. V noci mi nebylo dobře a po 4 a půl hodinách od užití prášku jsem se vyzvracela. Je snížen účinek antikoncepce? Jak mám postupovat v takové situaci? V 2. platíčku mi zbývá 6 prášků a poté následuje 7denní pauza. Myslíte, že je vhodné, abych udělala pauzu nebo mám z důvodu snížení antikoncepčního účinku pokračovat v užívání dalšího platíčka bez pauzy? Případně kdy můžu na antikoncepční účinek znovu plně spoléhat (při správném užívání)?
    Doporučuji pokračovat jak jste zvyklá, ale do užívání nového platíčka na antikoncepci nespoléhejte.