„V zájmu ochrany Vašeho soukromí bychom Vás rádi upozornili, abyste se při pokládání svého dotazu vyvaroval/a uvádění takových informací, které by Vás mohly jakkoli přímo či nepřímo identifikovat. Na Váš dotaz v poradně rádi odpovíme, aniž bychom potřebovali znát jakékoli Vaše osobní údaje. Věříme, že v naší poradně můžete chránit své zdraví i soukromí současně.“
    23. 9. 2019
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat.....na konci srpna nám s manželem zůstal kondom plný kondom ve mně. Za 40hod. jsem si dala ESCAPELLE. Menzes jsem dostala normálně v termínu. Trvala 4 dny jako jindy. Ovulaci jsem cítila ted v sobotu, přesně na den. Už ale týden cítím tlak v prsou a domýšlím si, že jsem těhotná. Může být ten tlak v prsou ještě následek Escapelle? Nebo můžu být těhotná, když jsem měla menzes? Děkuji za odpověd.
    Vliv poskoitální antikoncepce již není. POkud máte pocit , že by jste mohla být těhotná, doporučuji návštěvu gynekologa. Úspěšnost pilulky "po" je sice dobrá, ale v medicině není nic mna 100%.
    23. 9. 2019
    Dobrý den beru antikoncepci Calleto a lék Trittico. Může Trittico antikoncepci rušit?
    Tyto léky lze užívat společně, ale je vhodné, aby mezi užitím jednoho a druhého léku byl interval alespoň 4 hodiny.
    16. 9. 2019
    Dobrý den, mám střevní potíže, ale chodím jen častěji na záchod, průjem nemám. Myslíte že by se pilulka nemusela vstřebat? Po jaké době se prosím většinou dostane do žaludku? A měla bych se chránit i jinak po nějakou dobu?
    K selhání pilulkové antikoncepce dochází u spíše vodnatých průjmech. Častější stolice nebývá problém. Pilulka se vstřebá asi za 4 hodiny po spolknutí, vstřebává se v tenkém střevě. Jiné metody antikoncepce, např. kroužek, náplast či tělísko nejsou střevními problémy ovlivněny.
    13. 9. 2019
    Dobrý den beru první měsíc HA Torri ze začátku jsem nešpinila nic až ke konci prvního bistru jsem začala špinit a už týden špiním někdy více někdy méně chtěla jsem se zeptat zda tohle vymizí až HA budu brát delé než jeden měsíc děkuji za odpověď
    Až 30% uživatelek má problémy se špiněním v pravém měsíci užívání antikoncepce. Není to naštěstí známka selhávání, jenom se Váš organismus přizpůsobuje. Pokud tento problém bude přetrvávat i v dalším cyklu, navštivte gynekologa.
    10. 9. 2019
    Dobrý den, Chtěla bych se zeptat jestli se dokáže tabletka antikoncepce vstřebat během cca 10-15 minut. Dala jsem si totiž večeři a následně si po několika minutách vzala tabletu, pak si mi odesláno špatně a zvracela jsem, sice jen úplně málo, ale přesto.. Je možné že by se nějak přerušil účinek antikoncepce, nebo bych ji snad i vyzvracela? Děkuji za odpověď.
    Pilulka se vstřebává v tenkém střevě a tento proces trvá 4 hodiny. POkud jste tedy zvracela dříve, asi pilulka se vstřebat nestihla. Mohl by potom příjít problém...
    31. 8. 2019
    Dobrý den, mám syndrom prodlouženého Qt intervalu. Může se na to brát hormonální antikoncepce? Čtu, že nějaké poruchy rytmu nebo nějaké problémy se srdcem mohou způsobit krevní sraženiny v tepně. Je to bezpečné?
    Nejlepší je porada s Vaším kardiologem. Obvykle převodní vady problémy nečiní.
    31. 8. 2019
    Dobrý den. U chodidla mám takové malé popraskané žilky, všimla jsem si toho nedávno. Taky se mi občas stává, že chodidlo zničehonic ztuhne a cítím jen bolest a chodidlem nejde hýbat. Je možné, že tohle je vedlejší účinek HA?
    Toto antikoncepce nezpůsobuje. Ale doporučuji návštěvu cévního chirurga.
    31. 8. 2019
    Dobrý den, užívám antikoncepci Minesse, v pondělí přišla menstruace, ve středu jsem začala užívat první tabletku po obvyklé pauze mezi platíčky. V pátek byl poslední pohl. styk s manželem. Následkem úrazu, který se stal v neděli mi bylo zakázáno lékařem užívání HA. Užila jsem tedy pouze 4 tabletky (st, čt, pá, so) a následně jsem s užívání ukončila. Pár dní poté se objevilo špinění. Je možné, že bych mohla být těhotná? Děkuji za odpověď.
    Špinění bylo způsobeno vysazením pilulek. K otěhotnění by dojít nemělo.
    27. 8. 2019
    Dobrý večer, ráda bych se zeptala, když beru antikoncepci první měsíc a už včera se mi měla dostavit menstruace a stále jen 'špiním' je možné že by se menstruace vynechala úplně a jen bych tedy špinila? Předem děkuji za odpověď.
    Klidně pokračujte v užívání . V dalším cyklu se menstruace určitě upraví.
    23. 8. 2019
    Dobrý den, uvažuji o vysazení antikoncepce z důvodu nesnesitelných nálad, výkyv emocí. Můžu přestat brát prášky kdykoliv, třeba hned, i když jsem v půlce platíčka, aniž bych se poradila se svým lékařem? Děkuji.
    Doporučuji i přes obtíže doužívat platíčko do konce. Jinak může dojít k narušení menstruačního krvácení.