„V zájmu ochrany Vašeho soukromí bychom Vás rádi upozornili, abyste se při pokládání svého dotazu vyvaroval/a uvádění takových informací, které by Vás mohly jakkoli přímo či nepřímo identifikovat. Na Váš dotaz v poradně rádi odpovíme, aniž bychom potřebovali znát jakékoli Vaše osobní údaje. Věříme, že v naší poradně můžete chránit své zdraví i soukromí současně.“
    30. 4. 2017
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli mám pravdu či ne v tomto případě: Beru HA v kuse bez 7-denní pauzy už několik plátíček, včera jsem si vzala pilulku jako obvykle ve 20 h, ale ve 23:30 h jsem musela na wc (nejdříve normální stolice, ale ke konci už kašovitá). Vícekrát jsem na wc nemusela, jen 1x. Nevím, jestli se pilulka vstřebala nebo ne, ale předpokládám, že i kdyby se nevstřebala, tak pokud dál užívám pilulky, tak antikoncepce bude i nadále účinkovat, protože i kdyby se tato pilulka nevstřebala, tak by to vlastně byla jako jednodenní pauza v užívání HA a když funguje HA při 7-denní pauze, tak musí fungovat i při teoretické 1-denní pauze, která by vznikla, pokud se tableta nevstřebala. Před tímto jednodenním problémem jsem užila víc jak 21 tablet v kuse a po tomto problému zase užiju nejméně 21 tablet v kuse, takže by neměl být problém a HA by měla fungovat.... Chápu to správně?! Děkuji předem za odpověď.....
    V tomto případě antikoncepce zcela jistě funguje i dále.
    27. 4. 2017
    Dobrý den, antikoncepci beru již pár měsíců, ale poprvé se mi stalo, že jsem si první pilulku z platíčka místo ve 22 hodin večer vzala v 7 hodin ráno následujícího dne. Poté jsem tak ovšem pokračovala, každý den v 7. Až později jsem se dočetla, že jsem si měla další tabletu vzít jako obvykle ve 22 hodin a nikde jsem nenašla odpověď na otázku, zda po takovéto chybě můžu být těhotná, děkuji za odpověď, Nikol
    Do 12 hodin zpoždění se nic neděje.
    27. 4. 2017
    Dobrý den chtěla bych se vás zeptat, minulý rok v listopadu jsem měla s kamarádem pohlavní styk s kondomem a ten se nám přetrhl,do dvou hodin jsem užila postinor a další den jsem začla krvácet 3 dny.Po třech dnech jsem měla pravidelně pohlavní styk kde jsme se vůbec nehlídaly s mím novým přítelem a po měsíci jsem zjistila že jsem těhotná.Chtěla jsem se zeptat zda může být pravděpodobné že miminko čekám s tím kamarádem nebo s přítelem s kterým jsem měla styk denně a nechráněně ? Děkuji
    Pravděpodobně je "autorem" Váš nový přítel. cca z 96%
    25. 4. 2017
    Snažíme se o mimčo. Co mám pro to dělat? Děkuji
    Základem je normální gynekologický nález. Protože početí je otázkou dvou lidí,je vhodné vyšetření partnera, alespoň spermiogram. Léčba neplodnosti by měla začít po roce marné snahy v domácnosti.
    11. 4. 2017
    Dobrý den, děkuji za odpověď na můj dotaz z 9.4.2017. Můžete, prosím, napsat něco víc o té nové antikoncepci, která je naprogramovaná na 3 měsíční cykly? Moc by mě to zajímalo, ještě jsem o tom neslyšela a moje gynekoložka nic takového nezmiňovala, když jsem tam byla naposledy na preventnivní prohlídce, i když ví, že antikoncepci beru v dlouhých cyklech.... Jinak těhotenství už v plánu nemám, je mi 36 let, nekouřím a žádné léky (kromě HA) neberu..... Předem děkuji za odpověď.
    Je to antikoncepce s 91 pilulkama, je tam 84 plně aktivních pilulek a 7 s nízkým množstvím estrogenu. Jméno zde nemohu napsat,ale Váš gynekolog by jej měl znát.
    11. 4. 2017
    Dobrý den,beru HA Lindynette 20 a v sobotu 9.4. jsem si měla vzít svůj poslední prášek z platíčka,ale jelikož jsem si prášky zapomněla doma a odjela jsem pryč,tak jsem si ho nevzala,dnes jsem normálně dostala menstruaci, nové platíčko vždycky začínám brát v neděli,vychází mi to tedy na 16.4. mám si ho vzít normálně v tento datum? nebo o den dřív? Nebudu to mít teď rozházené? Předem děkuji za odpověď
    Užijte jej o den dřív. Pokud protáhnete neužívací pauzu na více jak 7 dnů, nemusí v dalším cyklu antikoncepce účinkovat.
    9. 4. 2017
    Dobrý den, prosím o radu.... Užívám hormonální antikoncepci Belara vždy několik měsíců bez 7-denních pauz na krvácení. Když se v tomto kontinuálním užívání HA vyskytne špinění či slabé krvácení, znamená to, že je snížená účinnost antikoncepce nebo si tohoto špinění nemusím všímat a antikoncepce i přesto spolehlivě účinkuje proti otěhotnění? HA beru každý den plus mínus hodina, jiné léky neberu, průjem a zvracení nemám. Prosím Vás o co nejdřívější odpověď a předem za ni děkuji.
    Při prodlouženém podávání pilulek může dojít k tzv. průnikovému krvácení. Není to průkaz selhání antikoncepce. POkud máte zájem o krvácení méně často,je na trhu nová pilulka , která je naprogramovaná na 3 měsíční cykly. Pokud chcete někdy těhotnět, nedoporučuji užívat bez přerušení antikoncepci déle než 3 cykly. Potom by měla nastat pausa.
    7. 4. 2017
    Nemám chuť na sex. Je to antikoncepcí_ Děkuji
    Na snížení libida se skutečně může podílet antikoncepce svým působením na snížení hladiny především testosteronu. Ten je totiž zodpovědný za "drive". Někdy pomůže změna hormonální antikoncepce, někdy jer nutno přejít na jiný typ antikoncepční metody.
    3. 4. 2017
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je pravda, že se po antikoncepci zvětšují prsa?
    Velikost prsou antikoncepce změnit neumí. Někdy ale dochází ke zpevnění prsou, což může mylně vyvolat pocit zvětšení. Po vysazení antikoncepce se stav bohužel vrátí do původního stavu.
    29. 3. 2017
    Dobrý den, měla bych dotaz. Může antikoncepce ovlivnit tělesný pach a pot? Prý při líbání voním jinak... Vím, že ovlivní složení sekretu a tím možná jeho pach, ale jestli to platí i o tělesném pachu, to nevím. Předem děkuji!
    Hormonální antikoncepce svým působením může být příčinou změny vnímání , ale i produkování látek, které člověk vnímá čichem. Existuje na to i studie s Anglie. Změny však nebývají výrazné a jenom ve vzácných případech si toho partner všimne. Častějším důvodem změny "chuti" polibku bývají zdravotní problémy, především problémy se zuby, dásněmi, zažívacím ústrojím či játry.